Bewertungen für das Skigebiet Bristol Mountain

Hier findest du die Bewertungen für das Skigebiet Bristol Mountain, die unsere Skiinfo-Nutzer abgegeben haben. Wenn du das Skigebiet selbst bewerten möchtest, fülle bitte möglichst viele Felder aus. Du kannst verschiedene Kategorien wie Familienfreundlichkeit, Pistenqualität, Snowpark oder das Aprés-Ski bewerten und bis zu fünf Sterne vergeben. Außerdem findest du hier die bisher von anderen Skifahrern abgegebenen Bewertungen - vielleicht helfen sie dir auf der Suche nach dem perfekten Skigebiet.

Bewertungen für das Skigebiet Bristol Mountain

Gesamt (3.0)
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Skiinfo nutzt einen Algorithmus um die Gesamtbewertung eines Skigebietes aus vielen uns vorliegenden Faktoren zu ermitteln. Dazu zählen unter anderem auch generelle Fakten zum Skigebiet, die Bewertung der Redaktion, aber natürlich auch die Bewertungen der Leser. Bei User-Bewertungen fallen neuere Bewertungen mehr ins Gewicht als Bewertungen, die mehrere Jahre alt sind.
Anfänger
Fortgeschritten
Profi
Pistenqualität
Familien
Après-Ski
Snowpark
Gesamtbewertung
Insgesamt 66 Bewertungen
5-Sterne Bewertungen (28)
4-Sterne Bewertungen (21)
3-Sterne Bewertungen (6)
2-Sterne Bewertungen (3)
1-Stern Bewertungen (8)
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Asher Lee
Es wäre toll, wenn es noch eine schwarze Piste gäbe, die vielleicht etwas schwieriger ist und im Wald verläuft, da es dort keine richtigen Waldwege gibt. Ein weiterer Funpark wäre auch super, aber ansonsten ist der Schnee großartig: viele grüne Pisten für Anfänger, viele blaue und die Pisten werden oft abwechslungsreich gestaltet. Einmal gab es zum Beispiel Buckelpisten auf einer der Pisten, was echt Spaß gemacht hat. Insgesamt ein tolles Skigebiet.
verfügt über eine gute Anzahl an Pisten für die Gegend, schnelle Lifte, von denen viele eine anständige Anzahl an Sprüngen und Rails bieten.
Die Lodge ist etwas teuer und die Unterkünfte zum Ausruhen sind ziemlich heruntergekommen.
Kathy
überteuert und schlecht geführt
Jovani P
Ein großes Lob an Mateo und Merrit! Ich war gestern zum ersten Mal am Berg und wurde gleich von den besten Kundenservice-Mitarbeitern empfangen. Danke, Mateo, für die Hilfe beim Einstellen meines Boards und die Tipps für eine bessere Fahrtechnik. Und vielen Dank an die junge Dame im Tune Shop, die mich so kurzfristig noch dazwischengeschoben hat. Das Board ist super eingestellt! Ich habe den Unterschied sofort auf der Piste gemerkt. Ein toller Berg und vor allem ein super Team (eine tolle Community). Alles Gute!
Großartiges Bergerlebnis.
Keine.
Chad L
Ein schöner, mittelgroßer Hang mit ordentlichem Höhenunterschied für Ost-Richtung. Die Tickets sind preiswert, die Anlage ist gut organisiert und die anderen Skifahrer sind in der Regel erfahren und rücksichtsvoll. Ein echter Geheimtipp.
Viele Anfänger- und Fortgeschrittenenpisten, nie überfüllt, gut präpariert und mit hervorragender Beschneiung.
Benjamin Beal
Ich finde die anderen Bewertungen etwas zu kritisch. Es handelt sich um ein kleines, privat geführtes Skigebiet mit 365 Metern Höhenunterschied. Die Beschneiungsanlagen sind moderner als in den meisten großen Skigebieten, und es gibt Hochgeschwindigkeitslifte.
Für ein kleines Skigebiet bietet es eine beachtliche Höhendifferenz.
Ich bin mir ziemlich sicher, dass sie den Großteil ihres Schnees künstlich erzeugen, daher spiegeln die Bedingungen das wider.
Jeff Curran
Took my ten year old son and had a great time. Although the mtn was busy there were plenty of runs and lifts to keep us skiing. We will be back this season. Jeff Curran
Great snow, expanded quite a bit since last here 20 years ago
peter Millard
Good morning, I would like to complain about one of your employees who was on the terrain park on Dec 29. In the early afternoon I was on that slope with my wife and two young children. My daughter was eager to ski slowly over the side of a small jump at the top of the slope, when a man who said he was a Bristol Mountain employee came up to us telling me that it would somehow be dangerous for snowboarders unless she went straight into the metal obstacles. Meanwhile, skiers kept going past doing exactly what my daughter was planning to do: ski off the small, one-foot jump without making use of the metal pipes. I then explained to my kids, in front of him, that we couldn't use the jump because this man wouldn't let us, and he continued to invade my personal space and talk up a storm about the great dangers we would be causing snowboarders. To top it off, he was invading my space, closer than 6 feet, while wearing some kind of a loose grey scarf instead of a mask, and he was standing next to a bunch of snowboarders who appeared to be his friends, who had NO MASKS ON. He was bold enough to discipline my 10-year-old daughter about not using a tiny jump, but he had no interest at all in telling his friends to use protective masks. I did not get his name, but he was a tall young white man with long dread locks, reddish I think. He was wearing a jacket with a pattern that looked similar to camouflage with a name tag on the right side of his chest. I would like disciplinary action taken against him for not enforcing mask mandates on the mountain, and at the very least I never want this employee, who is clearly reckless with social distancing and mask use, to ever get near my family again, because he clearly presents a risk of infecting the wider public. I trust that Bristol Mountain will follow up on this complaint. Thank you very much, Peter Millard
Great mountain
COVID risk exposure
Yesterday was the best of this year. Snoguns going to keep us on the slopes so we just skied around them. Bristol has done a fantastic job of having plenty of snow and with super grooming. If you haven't been there, it's a must and I doubt you will regret spending the day on the slopes. So happy I chose to ski there.
Great day 12/30
undefined
Natalie
This place is the worst. Can't believe lift tickets are normally $70. Thankfully I paid $60 for this visit, but it was still too much. Their facilities are run down and they don't even have a fireplace anywhere to warm up after a day of skiing. Even their staff are cold and unaccommodating. I was kicked out of an area that actually had outlets and seating to charge my phone even though it wasn't being used so now I'm in a cold dingy corner on a floor writing a review. They don't have half of their terrain open which is all blues so there aren't trails in my intermediate comfort zone, even though those trails look to be perfectly rideable and they've been making snow on them for weeks. This place boasts family friendliness but I don't see anything family friendly about it. The only decent thing they have going is the vertical, which is nice for all 2 of their black diamond trails, but that's pretty limited for anyone looking for advanced terrain. Their small terrain park is limited, although it was nice and long. What little advanced terrain they actually had open was blocked off for race training for the entire evening. I'm used to crappy ski resorts, I live in Ohio after all, but this place is a nightmare. Burn it with fire and then it might actually give off some warmth. Ugh.
Decent vertical and all mountain terrain for the location
Terrible apres ski, no fireplace, unaccommodating staff, trails are closed for no reason
DB
Nice resort for the region, freestyle aerials area fun to watch. Comet and lower rocket constantly closed for racing or "training" is unfortunate.
Great Lifts, 100%snowmaking
Signature trails closed for racing all the time, price
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