Bewertungen für das Skigebiet Beech Mountain Resort
Hier findest du die Bewertungen für das Skigebiet Beech Mountain Resort, die unsere Skiinfo-Nutzer abgegeben haben. Wenn du das Skigebiet selbst bewerten möchtest, fülle bitte möglichst viele Felder aus. Du kannst verschiedene Kategorien wie Familienfreundlichkeit, Pistenqualität, Snowpark oder das Aprés-Ski bewerten und bis zu fünf Sterne vergeben. Außerdem findest du hier die bisher von anderen Skifahrern abgegebenen Bewertungen - vielleicht helfen sie dir auf der Suche nach dem perfekten Skigebiet.
Bewertungen für das Skigebiet Beech Mountain Resort
Gesamt (2.7)
Skiinfo nutzt einen Algorithmus um die Gesamtbewertung eines Skigebietes aus vielen uns vorliegenden Faktoren zu ermitteln. Dazu zählen unter anderem auch generelle Fakten zum Skigebiet, die Bewertung der Redaktion, aber natürlich auch die Bewertungen der Leser. Bei User-Bewertungen fallen neuere Bewertungen mehr ins Gewicht als Bewertungen, die mehrere Jahre alt sind.
Völlig überfüllt. Anscheinend gibt es keine Begrenzung für die Anzahl der verkauften Liftkarten. Der Ort war unbrauchbar.
Michael Peaden
Wir verbringen immer eine tolle Zeit in diesem Resort. Es ist sehr familienfreundlich. Die Pisten sind bestens präpariert. Die Skischule für die Kleinen ist super! Tipp: Holen Sie Ihre Skiausrüstung entweder am Vorabend im Resort ab oder mieten Sie sie sich vorher woanders. Die Warteschlange für die Abholung am selben Tag kann nämlich recht lang sein.
Chad Hoffman
Der Kundenservice und das Management am Beech Mountain sind völlig unterirdisch. Mein letzter Besuch am 15. Januar 2024 war der schlimmste Skiurlaub meines Lebens. Der Hauptlift Nr. 5 zum Gipfel war über eine Stunde lang außer Betrieb. Nachdem ich ewig angestanden hatte, beschloss ich, am nächsten Tag wiederzukommen und meinen 4-Stunden-Flexpass zu sparen (empfohlen von anderen Mitarbeitern). Als ich am nächsten Tag, dem 15. Januar, zurückkam, wurde mir gesagt, dass mein Pass vom Vortag nicht aufgeladen worden war. Man schickte mich ins Büro, um das zu klären und ihn mit einem gültigen Beleg neu aufladen zu lassen. Die Dame, Lesley, war extrem unfreundlich und beschuldigte mich sofort, mir Geschichten auszudenken. Sie war sehr arrogant und drohte, den Sicherheitsdienst zu rufen (und das, obwohl ich ein Kriegsveteran war und einfach nur meine Freizeit genießen wollte). Also gab ich auf und holte meine Skier, die ich am Lift zurückgelassen hatte. Ich machte einen Toilettenstopp, rutschte aus und stürzte vor den Toiletten (Hauptlodge). Von da an ging es mit dem Management des Resorts nur noch bergab.
Nachdem mir mehrere Leute empfohlen hatten, mich von der Pistenrettung untersuchen zu lassen, wurde ich dort behandelt. Der Sanitäter Tom leistete hervorragende Arbeit. Dadurch verzögerte sich die Untersuchung um eine weitere Stunde aufgrund von Fragen und der Dokumentation auf dem Tablet. Auf dem Weg dorthin sagte ein Mitarbeiter einer älteren Dame (außerhalb der Verwaltung und des Beech Mountain-Teams), mein Sturz sei absichtlich gewesen. Das hätte nicht weiter von der Wahrheit entfernt sein können. Schon wieder, an zwei aufeinanderfolgenden Tagen, versuchte ich Skifahren und schaffte nur eine einzige Abfahrt.
Ich war bereit abzureisen und zurück nach Columbia, South Carolina, zu fahren. Ich war frustriert über meinen Skiurlaub und den mangelhaften Kundenservice. Auf dem Parkplatz angekommen, herrschte ein riesiges Chaos. Viele versuchten abzureisen und landeten schließlich im Stau. Die Straßenverhältnisse verschlechterten sich rapide, und es waren viel zu viele Fahrzeuge ohne Allradantrieb oder Winterausrüstung unterwegs. Es dauerte über sechs Stunden, bis die Fahrzeuge abschleppten und geschoben wurden, Anwohner die Straßen freiräumten usw. Viele Fahrzeuge mussten aufgegeben und an den Straßenrand geschoben werden, sodass nur noch eine einspurige Schneise zum Schneeräumen übrig blieb. Beech Mountain hat mich wirklich im Stich gelassen und die Straßen völlig verkommen lassen. Schließlich gelang es ihnen, eine Spur zu räumen und zu salzen, sodass die Straße um Mitternacht wieder befahrbar war. Ski Beech und die Stadt Beech Mountain schulden allen Skifahrern und Anwohnern eine große Entschuldigung für ihr mangelhaftes Management. Ich will meinen Skiurlaub unbedingt noch! Um 4:30 Uhr morgens wieder zu Hause in Columbia, South Carolina, anzukommen, weil ich keine Unterkunft hatte, war inakzeptabel und extrem gefährlich.
Chad Hoffman
Besorgter Beech-Mountain-Gast seit über 33 Jahren
Bob
This was the worst experience I’ve ever had. No rentals, no parking, crowded. Waste of time and will never go back. Stay away and spend your money elsewhere!
Matt Giannini
Went to beech for my third time this past weekend and it was CROWDED. The lines for the lifts were extremely long and some people would just ski to the front and cut in line to the complaints of everyone in line in front of staff and they just stood there. Once I finally got on a lift the exits were poorly maintained. Steep slope off the lift with a very short turn radius. As in the lift pushed me into my fellow riders as we got off causing people to fall almost every time they got off. Even if there was a normal slope and the lift wasn't pushing you into people the slope itslef would be so worn in the middle that the people on the sides would slide into the middle again cause people to fall. I spent about 30 mins watching the 3 lifts at the top and about 85% of people fell.
This has been an issue each time I have visited Beech over the past year so its not a one time event I could forgive.
Never once saw ski patrol on the mountain either.
All slopes converge into the green slopes at the bottom meaning theres no safe space for beginners to learn. They have a trail called the carolina caribean but i havent seen it open so all the blue and black diamond skiers merge with the beginers halfway up the mountain and it just makes things unsafe. 5 trails converge inot 2 wide trails.
We were so impressed how everyone made sure my granddaughter, DIL and myself had a great day skiing.. The improvements that were made such as lift and conveyor and each person working the lifts were so helpful and making sure my granddaughter had the time of her life. Truly love Beech Mtn the snow was good for late March and not a better view anywhere from the top of the Mountain. A great for a family to ski together
Shane Stone
My experience was so disappointing due to the fact that trails were unsafe, unmarked and there was no ski patrol to be found anywhere. I was there today, Jan 1st and there was more mud than snow. I can’t believe that they were open. They’re managemant must only care about money and not the safety of their customers. I will never visit this resort again and will not recommend it.
My Daughter-in-law and myself took our 5 year old skiing for the second time and we were so impressed with how all the lift operators made sure her ride up mountain would be memorable for a life time. The addition of the new lift, lockers and the friendliness of Beech Mtn. Made this trip special. It was the Friday, next to the last day of the season and the snow was good and our 5 year old has grown to love Beech Mountain Ski Resort. Again the lift operators in the past we have all had concerns at time but these women and men made all of us want to continue skiing Beech Mountain. By far the best ski resort in the region
Amanda
8 members of my family went tubing. There is a 20 ft hill at the bottom meant to stop the tubes with a steep cliff and trees over the hill. They have a couple of staff standing on the ledge of the hill that batt people down if possible which is 1) not safe for staff and 2) very poor methodology. Why there is not a net is beyond me. 4 members of my family jumped the hill and FELL DOWN THE CLIFF. 2 sustained head injuries and 1 was knocked unconscious. 1 broke their arm and sustained full body scratches and bruises. My 6 year old niece thankfully got the least injured but still had a bruised back, bottom and legs. The staff did not come to help, instead they laughed. I had to figure out where my family was myself as to me they had disappeared by the time I got to the bottom of the tubing hill. I myself had to ask for medical assistance. The first aid staff treated us very very poorly. When I asked what the procedure was this was the reply I got which was preceded by more laughter “What do you think, I got a doctorate or an X-ray machine in the back? If you need assistance you might wanna go to the hospital. They look fine, they can walk.” REALLY??!? My family is Venezuelan but speak perfect English. Perhaps this was discrimination as I would hope not all guests get this type of treatment. After, they made them get back conveyor belt to go back up which is ridiculous. When we got up we went to try and talk to someone else inside the ticketing window. They would not give us a refund and blamed changing weather conditions. PS, the weather had not changed. And if it did and was then dangerous, why not shut down at least that lane? They would not give us any information, would not let us talk to someone in charge (of course more laughter) and ultimately, ended up shutting the window on me after I said “if this was your family, you wouldn’t be acting this way.” I have never encountered such a rude staff especially with a guest who was just knocked unconscious and bleeding out the head is standing there with his 2 young children balling their eyes out. What’s more is that they did not close that tubing lane after this incident. This happened on February 21, 2021 at approximately 6:20 pm. I would really like to know if anyone had an incident afterwards, I’d be willing to bet on it as it was the most disorganized, dangerous resort I’ve been to. DO NOT GO HERE IF YOU VALUE SAFETY!!! I could keep going on all the crazy things I saw in my short 30 minutes on that tubing hill. I really hope they get more organized, implement better safety standards, and def get a better non-racist staff!
Brittany
I have not been around so many people since Covid hit and I have been to Dollywood and splash country. They were sold out so I guessing 10,000 people. Waited 2 hours for pre purchased lift tickets and rentals. Was in the rental room with 100 people masked and unmasked for at least an hour to get rentals. The mountain felt very unsafe to many people and half that were just beginners. I didn’t see Any water filling stations or hand sanitizer...completely low on staff. Waited 40 mins to get food in a room with around 75 people. Got there at 8:45 left at 5:00 and got in 6 runs on the high speed quad because of HUGE lines. This was a Saturday and I would not recommend a weekend day. They should lower the number of people allowed on the mountain and they have no systems in place to handle this many people even without COVID. I love Beech Mountain but was very disappointed by our visit.
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